Monday, August 23

topik ape ek ? =.=''

oooooooooooo..........aaaaaaaaaa..........eeeeeeeee.............
haaaaaaaaaa....................!!ape ek ? haha,giler. .aku nk ucap kan SELAMAT HARI RAYA!! 
^_^ eh,ta terlalu awal ke nih ?hahahax,,


ko giler keh sakai ? tetibe jeh hari raye , hahax


ko diam r nyot ! ! suke ati aku lar! nie blog aku! ! huhu,sebok err =.=' haa..sbenarnye topic saya pada hari ini adalah....(ayat skema) sbenarnye mcm nie,tdi aku msj dyana,die ta eply..aku pikir die ade msalah keh ape keh c0z drpd mghrib tdi msj ta eply²,,k0l ta angkat²...! aku n fara mcm² pikir sal die oh!! 
die ouke ke ta ape sume,, pastu kul 1.00 am ni ha bru nak eply,,rupenye die tertid0 =.=''


padan muke kao!hahax :P


hish,,grrr~tu jelah yg saya mahu kongsi kan kpd kawan² ^_^
mne bleh crite lebih²! sebok err nk tawu..!!huhuhux..


sape nk tau?sakai...


grr~aku tade topic da nih,ouke lar..smpai disini sajalah,,
'terima kasih daun keladi..' eh,pesal lak nk terime kaseh nih =.=
aarrgghhh!!sengal nyerr...bubye...harap² korang diluar sane happy² 
slalu...yg kat dlm tuh aku ta tahulah eppy ke ta,,haha ^_^ 


bubye nyot ^_^

No comments:

Post a Comment